۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

با نانخوران رفسنجانی بجایی نخواهیم رسید

مست داریم تامست! مستیست که از درد به مستی کشیده شده و مستیست که از بیدردی مستی میکند... به نوشته آقای بهنود مبنی بر این که چقدر زمان طول کشیده تا اندیشه خشونت از ذهن آدمی دور شده فکر میکردم و قصه ای به خاطرم آمد٬ یک تفنگ بادی برای پسرم خریده بودم و یکروز با این تفنگ گنجشکی را هدف قرار داد و بلافاصله گریه کرد نوازشش کردم و جایزه ای برایش خریدم و بسیار ستودمش که اینقدر رقیق القلب است و چند روزی گذشت که به من گفت بابا٬ من باید یک موضوعی را به شما بگویم٬ آن روز که گنجشک را زدم و گریه کردم میدانی علت گریه ام چه بود؟ گفتم نه گفت من از شادی این که توانستم گنجشک را بزنم گریه کردم و بعد این من بودم گریستم.... و باید بگویم کسی برای مرگ انسان گریه نمیکند اگر میکرد دنیا جز این بود نه گوانتانامو وجود داشت و نه بازداشتگاه کهریزکی و نه پائین انداختن جوانان حق طلب با دست و پای بسته از پشت بام و نه کشتار آدم ها به وسیله تک تیراندازان. دنیا و وقایعش قرصی است که بسیار تلخ است و متاسفانه اثر درمانی هم ندارد اما بر روی آن لعاب شیرین کشیده اند تا دیگران فریفته شوند که در طول تاریخ شده اند
آقای بهنود میفرمایند جوانان ما بی شکیب هستند٬ آقای بهنود از عدم شعور مردم ما حرف میزند و آقای بهنود بسیار رندانه از کنار مسائل میگذرند٬ از زندانی شدنشان نمیخواهند حرف بزنند و از دیگر کسان که با او در بند بوده اند سخن میگوید و اظهار لحیه میفرمایند که من دوست ندارم از خودم بگویم! از خودت چه بگوئی؟ هرکس نداند خودت که واقفی چگونه از زندان آزاد شدی و چگونه امروز در سایه عافیت از کیسه چه کسانی ارتزاق میکنی و با آسایش و آرامش روزگار میگذرانی
آقای بهنود راحتی را با وجدانش معامله کرده و امروز به جوانان توصیه میکند که ارام باشید و نمیداند که در زیر بار ظلم و ستم شکیبائی معنی ندارد جوانان ایران سرشار از توان نبردند و میدانند نظامی که سرتا پا از دروغ و نیرنگ ساخته شده و تار و پودش از جرم و جنایت به هم تنیده ذره ای امکان برای اصلاح شدن ندارد بهنود که سخنم خطاب به اوست تنها یک شخص نیست "یک جریان است" تقریبا به چندین دهه پیش مربوط است البته اگر دور تر نرویم و میرزا ابراهیم خان کلانتر را به حساب نیاوریم٬ بهنودها و آدم های این طیف فروغی ها هستند که امروز اخته شده اند ولی حتی به اندازه فروغی خائن هم جربزه ندارند. لزومی ندارد که اینگونه خود فروختگان دزد به نام روشنفکر آنالیز شوند همین که ابرام واصرار دارند که جمهوری اسلامی را اصلاح کنند سند خیانت خود را امضا کرده و به خون جوانان شهید کشورمان خیانت کرده اند
در برابر صدام اگر کسی کشته شد فردی بوده مسلح که اگر فرصت پیدا میکرده با سلاحی که داشته طرف مقابل را میکشته و خوب طبیعیست که کشته هم بشود نبردی بوده برابر ولی جوانی که توسط دیکتاتوری حاکم و به جرم آزادیخواهی در خیابان کشته میشود یا در زندان بعد از مورد تجاوز قرار گرفتن "کشته" میشود با خودرو از رویش رد میشوند و تک تیر اندازان هدف قرارش میدهند به معنی واقعی شهید است و جمهوری اسلامی شقی جنایتکار فاسد آن هم فسادی که تمام پیکرش را بویناک کرده مرتکب این اعمال شده و تا باشد چنین خواهد بود و بهنودها و هواخواهان اصلاحات خواسته و به عمد از اصلاح این سیستم خون آشام حرف میزنند جوانان ما بی شکیب نیستند خرد ورزند و میدانند که این موج مسلط که روی تمام غاصبان گذشته ایران را سفید کرده اند تحت هیچ شرایطی اصلاح شدنی نیست مثل یک پیاز گندیده لایه لایه تا مغز فاسد هستند و تنها خرافات مستولی بر مردم ایران کماکان این اجانب را بر سر قدرت نگهداشته و اگر این روشنفکران حامی دیکتاتوری متوجه باشند و فقط نفع طلبی آنان را به خفه ماندن وادار نکرده باشد میبینند که تمام توجه آخوندها به گسترش خرافات ونهادینه کردن آن است به اعزام مبلغ به هر بهانه به روستاها توجه کنید به برگزاری مراسم مذهبی چه از نوع جشنش چه عزایش توجه کنید که چگونه در گسترش این مقوله تلاشی بی وقفه دارند
پس تاریخ یک دور زدن همیشگی رویدادهاست٬ ته خط نقطه سر خط. دیروز بی رودربایستی میکشتند و امروز با لعاب دموکراسی و گسترش آن میکشند نمیگویم بن لادن چی بود آن هم کثافتی بود تولید همین جهان خواران و وقتی او را کشتند در بوق وکرنا کردند که بله ما کشتیم شپش کش شش پا را! در حالی که تروریست زائیده دست آمریکا روسیه چین و با ابزارامثال ایران وطالبان و القاعده بوده و هست.
آقای بهنود با "شمایان" هستم نه با شما٬ سر از گریبان تجاهل بیرون بیاورید و دریابید که حداقل مردم ما به چه نیازمندند اگر در تامین نیاز واقعی آنان که زدودن خرافات که برای پیش شرط آزادی ضروریست کاری کردید نامتان از بد نامی به لیست آزادگان اضافه خواهد شد خود دانید
و به عزیزانی که چیزی درباره این فعلا خیانتکاران بالقوه مینویسند و باد به آستین آنها می اندازند باید گفت که راه را به خطا میروند و ناخواسته به دشمن خدمت میکنند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر